torsdag den 31. januar 2013

GOSH, NAM NAM og BLING-BLING

Idag har været en fremragende dag.

Tøserne og jeg stod op, gjorde os klar og gik ud af hotellet... Hvor vi blev mødt med hilsen fra en temperaturstigning på 5 grader C (så idag var der ca .35 grader C), der pænt sagde "God dag"! Vi gik i 7/11  igen - da vi har bøvl med vores simkort (dette er stadig ikke blevet løst, I skal nok høre, når det er).... Derefter tog vi en taxa, hen til en skyline station... Vi tog skylinen og endte i Bangkok C (altså som planlagt ;)). Her skulle vi mødes med Gabriella's kæreste, som bare er den sødeste. Han tog os med hen i et 10 ETAGERS SHOPPING MALL, hvor vi ikke rigtig synes der var noget interessant, eller i hvert fald billig nok (bare fordi jeg kommer ud af jylland, kan man altså ikke tage jyden ud af mig!), så vi trissede videre.

For ude på gaden, var der fyldt med gadeboder. Her fik jeg købt en miniature Buddah til 4 BHT (under 10 kr). Jeg var faktisk også inde i en butik, hvor jeg fik købt en hårspænde i lyserød og med bling-bling på til 300 BHT (lidt over 100 kr) - den er sååååå fiiiiin:). Herefter skulle vi virkelig meget have noget at spise... (Den her varme gør, at vi ikke rigtig mærker sult, men ligepludselig, så er det ikke for sjovt mere, og så skal man have noget at spise...) Jeg fik en udhulet ananas med ris, nødder, kylling, æg (der er æg i ALT herovre) og chili - det smagte MEGA godt:). Herefter gik vi lidt videre og kiggede på gadeboder og jeg købte nogle thailandske æbler (GOSH, de smager NAM NAM), så tog vi skytraine og taxa hjem til hotellet.

Hjemme på hotellet har vi fået lavet noget i vores praktikdokument, jeg har læst mine venners og mit søsters brev (<3 til jer allesammen) og så skal vi til at slappe af nu:) Kl. er 21.52 og vi skal tidlig op imorgen, da vi skal til "aktivitetsdag" på skolen imorgen - det blir spændende - jeg glæder mig.

Det skal lige skrives, at jeg oploader ikke billeder, da jeg har lidt problemer med, at få billeder fra cam-pc :(. Men, på et tidspunkt kommer der nogen på facebook og måske også herind.

Men nuvel, det var en bette opdatering fra min side af. Bonjoir derude:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar